Àrees i serveis | SECRETARÍA
Contractació
Informació d’Interés:
Consultes i dubtes:
Atenció Municipal d’Informació Ciutadana
REGISTRES I SOL·LICITUDS
Plaça del Jardí, 7. Ajuntament d’Albal – Planta baixa
Tel: 96 126 00 56 · Fax: 96 127 08 61
Avisos, convocatòries i tràmits actius
Informació, tràmits i impresos
Contractació del servici de manteniment de zones enjardinades 2018
Contractació del servici de manteniment de zones enjardinades 2018.
Contracte servicis d'assessorament jurídic i defensa judicial en matèria de recursos humans
La licitació que es convoca té com a objecte l’adjudicació del contracte del servici d’assessorament jurídic extern i defensa judicial en matèria de recursos humans a l’Ajuntament d’Albal i a l’Organisme Autònom Residència Municipal d’Ancians Antonio i Julio Muñoz Genovés.
Contracte servicis de dinamització i coordinació d'activitats en el Casal Jove
La licitació que es convoca té com a objecte l’adjudicació del contracte del servici de dinamització i coordinació d’activitats en el Casal Jove, l’objectiu del qual és el disseny i desenrotllament de programes de dinamització, formació i assessorament del col•lectiu juvenil, control d’accés d’usuaris i l’atenció de la pròpia instal•lació del Casal Jove.
Concessió demanial del quiosc en al Parc Sant Carles d'Albal
Condicions que regiran la concessió demanial per a l’ús privatiu del quiosc situat al parc Sant Carles d’Albal, qualificat com bé de domini públic, per a la seua ulterior explotació per mitjà de l’exercici d’activitat econòmica de “venda de begudes, gelats o productes alimentaris envasats”.
Plec de clàusules administratives
Plec de prescripcions tècniques
Contracte subministrament de dos vehicles per a la Policia Local
El contracte que es convoca té com a objecte la contractació del subministrament per mitjà d’arrendament financer (rènting) de dos vehicles per a l’ús pel cos de la policia local, d’acord amb les característiques que figuren en el Plec de Prescripcions Tècniques.
La contractació comprendrà tant l’arrendament financer dels vehicles com el manteniment mecànic i la pòlissa d’assegurança dels mateixos.
Plec de clàusules administrative
Plec de prescripcions tècniques
Contracte gestió Servici Públic Escoles Esportives Municipals
El contracte que es convoca té com a objecte, l’organització i desenrotllament de cursos sobre diverses disciplines esportives dirigides als jóvens de la població amb edats compreses entre 4 i 18 anys, la informació sobre cursos, tarifes, inscripcions, la recaptació de les tarifes (preus públics) satisfetes pels usuaris com contraprestació pels servicis prestats i la col•laboració amb la regidoria d’Esports en l’execució del programa anual d’activitats de les escoles esportives municipals.
Per a la prestació dels servicis, l’adjudicatari podrà disposar de les instal•lacions municipals posades al seu servici i especificades en el plec de condicions tècniques aprovat.
La concessió que se sotmet a licitació tindrà una duració d’un any, a comptar de la data d’efectes prevista per a l’ 1 de setembre de 2016 (curs escolar 2016-2017) podent prorrogar-se durant un any més (curs escolar 2017-2018).
Plec de clàusules administratives
Plec de prescripcions tècniques
Publicació en el BOP de la convocatòria
Edicte adjudicació i formalització del contracte
Atenció Municipal d’Informació Ciutadana
REGISTRES I SOL·LICITUDS
Plaça del Jardí, 7. Ajuntament d’Albal – Planta baixa
Tel: 96 126 00 56 · Fax: 96 127 08 61