Torna la Fira de Comerç amb més de 40 expositors i una gran oferta lúdica

Divendres 3 juny 2022 | Ajuntament, Municipi, Social

Després de dos anys en què Albal s’ha vist obligat a confinar la Fira de Comerç Local i d’Artesania a causa de la crisi sociosanitària de la COVID-19, el municipi de l’Horta Sud recupera este esdeveniment, reconegut al llarg de la Comunitat Valenciana i que promou el comerç de proximitat.

Del 10 al 12 de juny, la població disfrutarà d’un cap de setmana carregat d’entreteniments. Des de la Fira de Comerç, que comptarà amb la participació de més de 40 expositors distribuïts en l’Avinguda Corts Valencianes, fins al Mercat Tradicional i d’Artesania, la Fira d’Atraccions (carrer Jaume I) i la III Concentració de Vehicles Clàssics situada en la zona de la Balaguera. A més de les activitats emmarcades en la programació cultural de primavera amb concerts, mostres de folklore musical valencià i activitats d’animació infantil per als més menuts, concentrades entre la plaça de l’Església i la plaça del Jardí.

‘?? ?????? ????́’ és el lema que abandera la campanya que l’Àrea de Comerç Local de l’Ajuntament d’Albal llançarà amb motiu de la Fira de Comerç. Una iniciativa que, en paraules de l’edil de comerç José Arias, ‘cerca conscienciar a la ciutadania de les múltiples possibilitats que ofereix el ??????̧ ?? ??????????‘.

A més, una de les propostes més innovadores d’esta edició serà l’????? ????????̀??? instal·lat al pati del col·legi Sant Blai. Una mostra de l’oferta culinària de la població, amb la participació de diversos establiments hostalers d’Albal i que estarà habilitat durant tota la jornada amb la col·laboració dels Festers i Festeres de Santa Anna.

La inauguració, que es durà a terme el 10 de juny a les 18.30 hores a càrrec de l’alcalde de la població Ramón Marí, que posarà punt final al parèntesi provocat per la pandèmia de la COVID-19. Una nova oportunitat per a dinamitzar l’activitat en el municipi amb la col·laboració de l’Associació de Comerç d’Albal, dirigida per Laura Sobrino, que posarà el prisma en la promoció i l’impuls del consum en la localitat.