L’ajuntament felicita a Álex Primo, el meta de 17 anys, que va debutar en la porteria del Levante UD

Dimecres 18 maig 2022 | Ajuntament, Esports, Municipi

A Álex Primo li durava hui el somriure després del seu debut ahir amb el primer equip de la plantilla granota en el partit que van guanyar per 3-1 enfront de l’Alabés, en el Ciutat de València. Les baixes obligades d’Aitor Fernández i Dani Cárdenas van precipitar la seua eixida al camp per a defensar els pals del Llevant UD i va complir àmpliament, encara que de poc serveix aquesta victòria d’ahir al conjunt després del descens confirmat a la Segona Divisió dels de Alessio Lisci.

Aquesta mateixa el jove ha visitat l’Ajuntament del seu poble natal (Albal) on ha sigut felicitat i rebut paraules de lloança de l’alcalde Ramón Marí i del regidor d’esports, Tino Moreno per als qui Álex Primo “és un orgull”. El juvenil ha assegurat haver complit un somni i ha donat les gràcies al primer edil per les seues paraules i ha dit sentir-se orgullós de pertànyer a Albal. Sobre posició del club, que acaba de descendir a la Segona Divisió s’ha mostrat optimista, “la situació ara mateix és complicada però hem de posar la primera pedra del nou projecte i continuar treballant per a retornar al club a la posició que mereix”.

Álex Primo també ha visitat  el seu centre educatiu, el col·legi Santa Anna-San José de la Muntanya on també se senten orgullosos de l’escalada esportiva del meta d’Albal.