Comunicat de l’Ajuntament d’Albal i Aqualia

Dimecres 4 març 2020 | Ajuntament

L’Ajuntament d’Albal i Aqualia informen d’un possible frau que s’ha detectat en el municipi sota la marca de l’empresa subministradora de l’aigua. Diversos veïns i veïnes han informat haver rebut en els seus habitatges a persones que es fan passar per treballadors d’Aqualia i que no porten cap tipus d’identificació que l’acredita. Ho fan amb el pretext de realitzar una anàlisi d’aigua a l’interior dels domicilis, així com verificar la pressió del subministrament.

Des d’Aqualia aclarixen que el servei municipal d’aigües no està realitzant esta campanya i advertixen que este fet és constitutiu de delicte. El servei municipal d’aigües, en el seu compromís de qualitat, analitza l’aigua de la xarxa de distribució periòdicament sense necessitat d’accedir a l’interior dels domicilis.

L’empresa vol transmetre la confiança en el control de la qualitat de l’aigua distribuïda a Albal, com proven les determinacions analítiques realitzades al llarg de l’any, complint el RD REIAL DECRET 140/2003, pel qual s’establixen els criteris sanitaris de la qualitat de l’aigua de consum humà.

El consistori i Aqualia comuniquen que el personal del servei municipal d’aigües en tot moment va degudament identificat.

Per a qualsevol consulta, Aqualia posa a la disposició de la ciutadania d’Albal el telèfon d’atenció al client, 24 hores 365 dies a l’any: 900814081.