Àrees i serveis | Promoció i Desenvolupament
Agència d’Ocupació i Desenrotllament Local
(AEDL)
L’Agència d’Ocupació i Desenrotllament Local (AEDL) és un servici públic i gratuït que l’Ajuntament d’Albal, a través de la Regidoria de Promoció i Desenrotllament Econòmic Local, posa a disposició dels ciutadans com a ferramenta àgil i flexible capaç de mobilitzar els recursos externs i interns, humans i financers i coordinar tots els esforços que es realitzen per a potenciar el desenvolupament i creixement socioeconòmic, i la generació d’ocupació en el municipi d’Albal.
Informació d’Interés:
Ubicació:
Centre Polivalent (davant de la Casa de Cultura). AEDL
C/ Mestre Ramón Sanchis Rovira, 9
Tel. 96 122 05 04
Correu electrònic: aedl@albal.es
Horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres de 9.00h a 14.00 h.
Enllaços:
Servici Valencià d’Ocupació.
Conselleria d’Innovació i Competitivitat.
Consultes i dubtes:
Atenció Municipal d’Informació Ciutadana
REGISTRES I SOL·LICITUDS
Plaça del Jardí, 7. Ajuntament d’Albal – Planta baixa
Tel: 96 126 00 56 · Fax: 96 127 08 61
Avisos, convocatòries i tràmits actius
Albal repartirà més de 405.000 entre els sectors i autònoms castigats per la COVID-19. Són ajudes atorgades per la Generalitat Valenciana, Diputació i l’ajuntament.
Tens fins al 12 de març per a tramitar les “Ajudes parèntesi” del Pla Resistir.
Informació, tràmits i impresos
Ordenança Reguladora de la Utilització del Domini Públic Local per Parades Públiques o amb Instal·lacions desmuntables, Aparells de Fira, Casetes i semblants
Esta ordenança té com a objecte establir, ajustant-se a allò que establix el Reial Decret 199/2010 de 26 de febrer, el procediment al qual hauran de subjectar-se les sol·licituds d’autorització amb destí a l’ocupació privativa del domini públic local, tant en ocasió del tradicional mercat ambulant, com per a la instal·lació de les atraccions de fira, casetes i semblants durant la festes de Sant Blai o activitats de venda no sedentària durant la celebració d’activitats festives.
Programes de formació
– TALLER DE FORMACIÓ I INSERCIÓ LABORAL: T F I L
Els tallers de formació i inserció laboral són accions formatives dirigides a persones desocupades amb dificultats d’integració en el mercat de treball, a fi de proporcionar-los la qualificació professional per a exercir una ocupació concreta i adequada a les necessitats les empreses de la Comunitat Valenciana, per mitjà d’una formació adaptada a les característiques individuals. Els tallers inclouran, un període de pràctiques no laborals que es realitzaran en empreses com a part integrant de l’acció formativa. Es realitzaran en l’últim període del taller, i la duració estarà compresa entre 100 i 200 hores, s’ajustarà l’horari de les esmentades pràctiques al del centre de treball.
L’alumnat que participe en aquests tallers rebrà una ajuda econòmica en concepte d’assistència de 10 € al dia.
Els Tallers de Formació i Inserció Laboral s’agrupen en 3 modalitats diferents depenent del sector de la població a qui estiguen dirigits:
Tallers per a persones amb discapacitat , per a col·lectius de risc d’exclusió social i immigrants.
Tallers realitzats ; cuina , telefonista- recepcionista i monitor esportiu per a l’exercici 2011/12.
– CURSOS DE FORMACIÓ OCUPACIONAL: FPO
L’Agència d’Ocupació i Desenrotllament Local realitza un programa formatiu que acull cursos de diverses temàtiques com a informàtica, cuina, recerca d’ocupació, etc.
Els cursos estan dirigits a la població en general i no requerixen de cap requisit per a la realització. Les característiques dels cursos ( horaris, ubicació, docents..) estaran pendents de les demandes dels ciutadans.
Cursos realitzats: auxiliar d’infermeria en geriatria, telefonista-recepcionista, pintor i jardiner.
– TALLERS DE FORMACIÓ PER A LA CONTRACTACIÓ: TFC
Els Tallers de Formació per a la Contractació són accions formatives subvencionades a càrrec de fons procedents de la Generalitat Valenciana i del Fons Social Europeu.
Són programes formatius dirigits a jóvens amb edats compreses entre 16 i 25 anys, que no hagen obtingut el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria, o no posseïsquen titulació alguna de formació professional, ni cap Certificat de Professionalitat i estiguen inscrits en l’Oficina SERVEF d’Ocupació.
La duració dels tallers és de 900 hores de formació : bàsica, específica i orientació laboral, en horari de 8.00h a 15.00 h.
El calendari d’impartició és de novembre a maig, amb un contracte de formació els 3 últims mesos del programa, i un compromís d’inserció del 20% dels alumnes que finalitzen el taller.
Les especialitats ja realitzades per l’Ajuntament d’Albal són: cuina , jardineria i monitor esportiu.
Concessió aprovatòria per a l’exercici 2011/12 d’un Taller de Formació per a la Contractació en l’especialitat de monitor esportiu.
– TALLERS D’OCUPACIÓ
Són programes que es configuren com a programes mixtos d’ocupació i formació que tenen com a objecte millorar l’ocupabilitat dels desocupats , mitjançant la realització d’obres o serveis d’interés general i social que possibiliten als alumnes treballadors la realització d’un treball efectiu que ,junt amb la formació professional ocupacional rebuda, procure la seua qualificació professional i afavorisca la inserció laboral.
Per als tallers d’ocupació realitzats en l’exercici 2011 d’estableix les quanties següents: Modula A; 3,08 per alumne i hora , Mòdul B 0,84 per alumne i hora i Mòdul D; EL 120% del Salari Mínim Interprofessional , en concepte de salaris d’alumnes treballadors.
En l’exercici 2011 l’entitat va posar en marxa el taller d’ocupació de reciclatge professional amb les especialitats d’auxiliar d’infermeria en geriatria i auxiliar d’ajuda a domicili i en el 2013/14 un taller d´ocupació amb les mateixes especialitats.
Programes d'ocupació
– PROGRAMA D’OCUPACIÓ PÚBLIC I INTERÉS SOCIAL: EMCORP
Són programes de subvencions en l’àmbit de col·laboració amb les corporacions locals per a la contractació de treballadors desocupats en la realització d’obres i servicis d’interés general i social. Els destinataris finals d’estos programes són els desocupats, inscrits com a demandants d’ocupació en els centres SERVEF d’Ocupació de la Generalitat Valenciana.El temps de duració del programa estarà en funció de la quantia de la subvenció concedida.
– SALARI JOVE
Són programes de foment d’ocupació dirigit a jóvens que acaben de finalitzar els estudis i es troben en desocupació.
Este programa pretén que siga experiència laboral d’acord amb la formació del jove , amb l’objecte de millorar les possibilitats futures d’ocupació.
La duració esta entre els 6 i els 9 mesos. El col·lectiu a què està dirigit són menors de 30 anys que no tenen experiència laboral o la que tenen és escassa.
– PLANS INTEGRALS D’OCUPACIÓ : PIE
Són programes destinats a generar ocupació estable entre desocupats que pertanyen als col·lectius específics: risc d’exclusió social, majors de 45 anys, dones, aturats de llarga duració…
L’objectiu és millorar la qualificació professional i afavorir la inserció laboral dels desocupats inscrits en el SERVEF com a demandants d’ocupació i que han sigut prèviament seleccionats per a participar en el programa.
Les empreses que col·laboren en el pla reben subvenció per la contractació de les esmentades desocupades (contracte temporal de 3 mesos a jornada completa, 1.500 €, contracte temporal de 6 mesos a jornada completa 3.000 € i per la contractació d’indefinit a jornada completa, 6.000 € ).
– PROJECTES DE GARANTIA DE COMPLEMENT DE RENDA: REA
Són programes de col·laboració de servici públic estatal (INEM) amb les corporacions locals per a pal·liar la desocupació agrícola eventual, per mitjà de projectes la finalitat del qual és garantir als treballadors un complement de renda.
– PAMER
Són programes de subvencions per a la realització d’actuacions mediambientales. Les ajudes rebudes estan destinades a la contractació de persones desocupades per a la realització de projectes o actuacions que, complint els requisits de l’orde, estiguen relacionades amb la millora de l’entorn natural, i siguen promogudes per l’entitats locals de la Comunitat Valenciana , especialment en el desbrossament selectiu de matoll en muntanya, arbratge i eliminació de plantes invasores, poda i aclarida d’arbratge , manteniment i millora de tallafocs, camins forestals, sendes, etc. manteniment de basses per a labors d’extinció d’incendis forestals, neteja i condicionament de llits i riberes de barrancs i rius, així com la conservació de sòls.
Els treballadors s’integren en brigades de treball que estan formades per un mínim de cinc treballadors. Les ajudes cobrixen els costs salarials dels participants.
Promoció comercial i empresarial
– Campanyes d’animació comercial
– Activitats , formació, convenis, etcètera
– Ajudes i subvencions per a empreses i comerç local
– Fires promocionals: FIRA DE SANT BLAI
– Col·laboració amb l’Associació de Comerciants i Xicotets Empresaris d’Albal.
(ACIXEA)
– Assessorament i suport a emprenedors: ajudes, subvencions, tramitació per a emprenedors.
AUTOCUPACIÓ
https://www.ivace.es
https://www.todoemprende.es
https://www.e-empresarias.net
https://www.e-igualdad.net
https://wwww.circuloempresarias.net
https://www.emprenemjunts.es
https://www.emprendedores.gva.es
https://ceeivalencia.emprenemjunts.es
ALTRES ENLLAÇOS D’INTERÉS
https://www.emprendedores.es
https://www.camaravalencia.com
https://www.creatuempresa.org
https://www.agenciatributaria.es/AEAT.internet./Emprendedores.shtml
https://www.portaldelcomerciante.com
Foment de l'economia local
Dins de les activitats que realitza l’Agència d’Ocupació i Desenrotllament Local està la de fomentar totes les accions que siguen productives per al desenvolupament socioeconòmic del municipi d’Albal a través de la participació en programes que aporten millores en la qualitat de vida dels ciutadans com:
– Posada en marxa del Telecentre
– Col·laboració en la implantació del Pla Estratègic del municipi d’Albal
– Pla Avança
– Col·laboracions amb programes desenvolupats per la Mancomunitat de l’Horta Sud: EQUAL, DIS-ME.
Entitats públiques i altres organitzacions
Servici Valencià d’Ocupació: https://servef.com
Conselleria d’Innovació i Competitivitat: https://www.gva.es/industria
Conselleria d’Economia, Hisenda i Ocupació: https://www.gva.es
Impiva: https://www.impiva.es
Mancomunitat L´Horta Sud: https://www.mancohortasud.es
Institut de la joventut: https://www.gva.es/infociudad/index.html
Institut de la dona: https://www.mtas.es/dona/empl02.htm
Butlletí oficial de la Com. Valenciana: www.bop.es
Diari oficial de la Generalitat Valenciana: www.docv.es
Portal Oficial de la Unió Europea (https://www.europa.eu.int)
Institut Nacional d’Ocupació (https://www.inem.es)
Ministeri de Treball i Assumptes Socials (https://www.mtas.es)
Ministeri d’Administracions Públiques (https://www.map.es)
Seguretat Social (https://www.seg-social.es)
Institut Nacional d’Estadística (https://www.ine.es)
Institut de Comerç Exterior (https://www.icex.es)
Agència Estatal d’Administració Tributària (https://www.aeat.es)
Administració General de l’Estat (https://www.administracion.es)
Registre Mercantil (https://www.rmc.es)
Boletín Oficial del Estado (https://www.boe.es)
Universitat de València (https://www.uv.es)
Activitats
Les persones interessades en obtindre la formació de carnet de manipulador d’aliments, en la modalitat on-line, pot contactar amb l’empresa “TU PLAN FORMACIÓN”, poden inscriure’s al telèfon 658 974 620 (persona contacte Jorge Cantero).
Curs de Prevenció de Riscos Laborals en la construcció
La Fundació Laboral de la Construcció, organitza el curs de Prevenció de Riscos Laborals en la Construcció.
Les persones interessades poden contactar per correu electrònic o telèfon amb aquesta entitat.
Dades de contacte:
- Persona de Contacte: EVA.
- Correu electrònic: administracion@fevec.net
- Telèfon: 96 352 53 69.
- Adreça: C/ Arzobispo Fabián y Fuero, Nº1. 46009-Valencia.
Mercat "DEL CAMP A LA TAULA"
Programa d'Ajuda Social ALBAL INCLOU - PLA D'OCUPACIÓ 2019
Des de l’Ajuntament d’Albal s’ha desenvolupat un pla denominat ALBAL INCLOU guiat per la preocupació de contribuir, en la mesura de les disponibilitats municipals, a tres grans drames actuals: ocupació, vivenda i alimentació de les famílies.
XVII Fira de Sant Blai i Comerç Local 2020
La XVIII Fira de Sant Blai tindrà lloc els dies 31 de gener i 1,2 de febrer de 2020. El nombre d’estands s’instal·larà segons registre d’entrada a l’Ajuntament , i per l’ordre següent; comerços que pertanyen a l’Associació de Comerciants d’Albal , comerços no associats d´Albal i comerços forans.
Els estands participants s’ubicaran a l´av. Corts Valencianes , les parades d´artesania i parades restants al c/ Rei En Jaume I , fins a les instal·lacions de la fira ( davant de la Policia Local).
L’objectiu de la posada en marxa d´esta Fira és potenciar la participació del comerç local , així com donar suport a les acciones que es realitzen des de la Regidoria de Promoció Econòmica i Social per a promocionar i impulsar el desenvolupament comercial, per això enguany es manté el preu únic de l’estand simple de 250 €.
Els comerços interessats a participar podran fer-ho presentant instància juntament amb l’autoliquidació corresponent per registre d´entrada en el departament AMIC de l´Ajuntament d´Albal o a través de la Seu Electrònica.
Període d’inscripció:
del 2 de desembre de 2019 fins al 10 de gener de 2020.
Fitxa d’Inscripció per a la Fira de Sant Blai
Instància venda en el replà de Santa Anna
Xarrades d'orientació i búsqueda d'ocupació
L´AEDL organitza unes xarrades / taller gratuïtes dirigides a persones desocupades impartides per un tècnic d´ocupació i autocupació de la Mancomunitat de L´Horta Sud.
Actes Selecció EMCORP, EMCOLD I ECORJV
Acta selecció iniciativa social EMCORP
Acta selecció iniciativa social EMCOLD
Acta selecció iniciativa social ECORJV – Insertor laboral
Acta selecció iniciativa social ECORJV – Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses
Acta selecció iniciativa social ECORJV – Tècnic Superior en Administració i Finances
Programa EMPUJU i EMCUJU
AVALEM JOVES PLUS 2019
- Contrataciones EMCUJU: 4
- Contractacions EMPUJU: 5
PROGRAMA EMCUJU – DESCRIPCIÓ
Programa de Foment d’Ocupació per a la contractació de persones jóvens qualificades per entitats locals, en el marc del sistema nacional de Garantia Juvenil
- Subvención obtinguda: 57.669,60€
- Nombre de contractes: 4
- Duració del contracte:1 any
- 4 contractes des del 14 d’octubre de 2019 al 13 d’octubre de 2020
- Tipus de contracte: Contracte en pràctiques
Ocupacions contractades
- Aux.Administrativa: 1 persona.
- Gerocultor , atenció de persones dependents en institucions: 2 persones.
Àrea: Residència Municipal d’Ancians d’Albal
- Peón d’obres : 1 persona
PROGRAMA EMPUJU – DESCRIPCIÓ
Programa de Foment d’Ocupació per a la contractació de persones jóvens per entitats locals, en el marc del sistema nacional de Garantia Juvenil
- Subvenció obtinguda: 114.308,80 €
- Nombre de contractes: 5
- Duració del contracte: des del 14 d’octubre de 2019 al 13 d’octubre de 2020
- Tipus de contracte: Contracte per obra o servici
Ocupacions contractades
- Grado en ciències físiques i de l’esport 1 persona.
- Grado en Relacions Laborals : 1 persona.
- T.A.S.O.C: 1 persona.
- Grado en ADIU : 1 persona
- Grado en Educació Social : 1 persona
Ayuda cofinançada pel Fons Social Europeu. Unió Europea.
- Direcció General d’Ocupació, Assumptes Socials i Igualtat d’Oportunitats de la Comissió Europea
https://ec.europa.eu/social/home.jsp?langId=es
- UAFSE, Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social https://www.mitramiss.gob.es/uafse/es/index.html
Actes selecció Act. Físiques y de l’esport i ADE (EMPUJU)
Actes selecció Relacions laborals, Educador Social i TASOC (EMPUJU)
Actes selecció Obrer, Aux. administratiu i Aux.Residencia (EMCUJU)
Espai Coworking
L’Espai Coworking es concep com un espai de formació i treball en comú (coworking) per a desenrotllar una nova manera de formar-se i de treballar compartint espai i recursos, dirigit especialment als nous emprenedors, oferint-los un lloc on poden treballar sense la necessitat de fer cap tipus d’inversió inicial.
Programa SEA 2019 PLANS ESPECIALS D'OCUPACIÓ A ZONES RURALS DEPRIMIDES
Taller d'ocupació “Al teu costat “ 2019/20
Itinerari 1: L’especialitat d’atenció sociosanitària a persones en domicili prestarà servicis domiciliaris d’atenció a persones dependents en la població , en col•laboració amb els servicis socials municipals que seran els encarregats de valorar les famílies i derivar-les al servici.
Itinerari 2: L’especialitat d’atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials prestarà servicis en la residència d’ancians municipal de la població.
Per a participar-hi com a alumne/a –treballador/a cal ser major de 25 anys , estar desempleat/da en Labora i comunicar l’interés de participar en la selecció del programa a Labora.
L’oficina Labora remetrà un llistat amb les persones preseleccionades entre les quals es realitzarà la selecció final segons els criteris de selecció establits per les bases reguladores.
L’entitat en cap cas pot incloure en el procés de selecció a cap persona que no haja sigut preseleccionada per Labora.
Els tallers d’ocupació són un programa mixt que combina accions de formació-ocupació, dirigides a persones desempleades de 25 anys o més, en activitats relacionades amb nous jaciments d’ocupació d’interés general i social, promoguts per entitats públiques o privades sense ànim de lucre, i facilitar així la integració posterior en el mercat de treball, tant en l’ocupació per compte d’altri com per mitjà de la creació de projectes empresarials o d’economia social.
Informació sobre el taller d’ocupació
Acta de constitució del grup de treball
Rectificació bases plaça de Director
Acta baremació Aux. Administratiu/va
Acta baremació Professor/a recolzament
Acta baremació Professor Atenció sociosanitària a domicili
Acta baremació Professor Atenció sociosanitària en institucions
Rectificació acta baremació Aux. Administratiu/va
Rectificació acta baremació Director/a
Rectificació acta baremació Profezsor/a recolzament
Rectificació acta baremació Professor Atenció sociosanitària a domicili
Rectificació acta baremació Professor Atención sociosanitària en institucions
Acta resolució alegacions Aux. Administratiu/va
Acta final Aux. Administratiu/va
Acta final Profesdor/a Atenció sociosanitària en institucions
Acta final Professor/a Atenció sociosanitària a domicili
Acta final Professor/a de recolzament
Acta final Aux. Administratiu/va rectificada
Acta final Director/a rectificada
Acta final Professor/a Atenció sociosanitària a domicili rectificada
Programa EMCORP 2020
Obert el procediment de selecció del Programa de Subvencions Iniciativa Social en Col·laboració amb corporacions locals de la Comunitat Valenciana, EMCORP 2020, mitjançant oferta d’ocupació a Labora s’ha sol·licitat el lloc d’auxiliar administratiu/a
El que es dona comunicació a l’efecte de publicitat del procés selectiu d’els/les candidats/as remesos pel Centre Labora. Els criteris per a la selecció segons Instrucció 10/2017 del director general de Labora relativa al procediment de selecció de persones participants en el programa d’iniciativa social en col·laboració amb corporacions locals de la comunitat valenciana (Pla Avalem Experiència – Convocatòries EMERGE i EMCORP 2020)
L’entitat local beneficiària donarà publicitat de l’acta de selecció final durant almenys 5 dies hàbils, a fi que les persones interessades puguen presentar davant la Comissió de Baremació les reclamacions o al·legacions que estimen pertinents. Transcorregut aquest termini, si no es presenten al·legacions , l’acta passarà a ser definitiva.
ALBAL INCLOU ADAPTAT A L´IMPACTE DEL COVID 19
Des de l’Ajuntament d’Albal s’ha desenvolupat el pla denominat ALBAL INCLOU ADAPTAT A L´IMPACTE DEL COVID 19 guiat per la preocupació de contribuir, en la mesura de les disponibilitats municipals, a l´empleabilitat de les persones desocupades del municipi afectats per la crisi sanitaria de la Covid -19.
PROGRAMA ECOVID 2020
Contractació de persones desocupades d’almenys 30 anys d’edat, preferentment desocupades com a conseqüència de la conjuntura derivada per la COVID 19, per a la realització d’obres o serveis d’interés general, en col·laboració amb les Corporacions Locals de la Comunitat Valenciana.
ECOVID 2020
Obert el procediment de selecció del programa ECOVID, en col·laboració amb LABORA, per a la contractació de diversos llocs de treball a l’Ajuntament d´Albal, iniciant-se el procés mitjançant oferta d’ocupació a l´ espai Labora de Catarroja. Les contractacions seràn d´almenys 6 mesos, amb data d’inici abans que finalitze l’any 2020.
Perfils sol·licitats (ECOVID 2020/87/46):
– Auxiliar administrativo/a
CRITERIS PER A LA SELECCIÓ:
ELS/LES CANDIDATS/AS VINDRAN REMESOS/AS PEL ESPAI LABORA DE CATARROJA, QUE REALITZARÀ LA PRESELECCIÓ ENTRE LES PERSONES DESOCUPADES AMB ELS PERFILS SOL·LICITATS.
LLISTATS PROVISIONALS:
Acta provisional: Aux. administrativo/a
Seguint la Instrucció de LABORA sobre el procediment de selecció, s’obri un termini de 3 dies hàbils a fi que les persones interessades puguen presentar davant la Comissió de Baremació les reclamacions o al·legacions que estimen oportunes. (Data publicació: 19/11/2020. Termini al·legacions: fins al 23/11/2020).
Transcorregut el termini corresponent, les actes passen a ser definitives.
EMPUJU 2020
La destinació final d’aquestes ajudes i subvencions és la contractació per part dels Ajuntaments i les Mancomunitats de la Comunitat Valenciana, així com els seus organismes autònoms o altres entitats vinculades o dependents, de joves menors de 30 anys.
EMPUJU 2020
PROCÉS DE SELECCIÓ DE PERSONES DESOCUPADES DE JOVES MENORS DE 30 ANYS D’EDAT PER CORPORACIONS LOCALS (EMPUJU 2020)
PERFILS:
1 TREBALLADOR/A SOCIAL
1 GEROCULTOR/A , CUIDADOR/A DE PERSONES DEPENDENTS EN INSTITUCIONS SOCIALS.
CRITERIS PER A LA SELECCIÓ:
ELS/LES CANDIDATS/AS VINDRAN REMESOS/AS PEL ESPAI LABORA DE CATARROJA, QUE REALITZARÀ LA PRESELECCIÓ ENTRE LES PERSONES DESOCUPADES AMB ELS PERFILS SOL·LICITATS
ACTA GEROCULTOR/A, CUIDADOR/A DE PERSONES DEPENDETS EN INSTITUCIONS SOCIALS
AJUDES PER A AUTONÓMOS I XICOTETES EMPRESES D'ALBAL PLA RESISTIR
- Destinataris/es
Les persones beneficiàries finals d’estes ajudes seran els autònoms i microempreses amb un màxim de 10 treballadors que es troben en les condicions següents:
-Que figuren d’alta en la matrícula municipal de l’impost d’activitats econòmiques (IAE) d’este municipi.
-Que figuren en el llistat d’exempts de l’IAE d’este municipi per aplicació dels requisits legals vigents per a això, sempre que figuren d’alta en el Cens d’empresaris, professionals i retenidors.
-Que es troben en funcionament en data 30/12/2020
- Tipus d’ajudes
1a. Es concedirà una quantitat fixa de 2.000 € per cada persona treballadora autònoma o microempresa amb un màxim de 10 persones treballadores en els sectors identificats en l’annex II del Decret llei.
1b. Es concedirà una quantia fixa de 200 € per persona treballadora afiliada a la Seguretat Social a data 31 de desembre de 2020 de les esmentades microempreses i persones treballadores autònomes en els sectors identificats en l’annex II.
Estes ajudes són compatibles amb qualsevol altre tipus d’ajudes rebudes per part d’una altra administració.
- Documentació a presentar
Juntament amb la instància s’haurà de presentar:
-En el cas dels exempts de l’IAE: certificació de situació censal (Model 01 AEAT).
-Certificat acreditatiu de la situació d’alta en la Seguretat Social.
-Documentació acreditativa del nombre de treballadors a 31 de desembre de 2020, que hi adjuntaran els TC 2 del mes de desembre.
– Documentació justificativa dels gastos corrents incorreguts des del mes d’abril de 2020.
– Poder de representació del representant legal.
– Full de manteniment de tercers amb segell bancari o certificat de l’entitat bancària que acredite la titularitat del compte bancari.
- Presentació de sol·licituds
La tramitació es podrà realitzar telemàticament a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Albal (serà necessari tindre FIRMA DIGITAL) o presencialment per registre d’entrada en l’AMIC, per mitjà de presentació d’instància general i adjuntant-hi tots els documents indicats.
MÉS INFORMACIÓ: aedl@albal.es
Telèfon de contacte 96 122 05 04 ext. 215 i 218 de 9 a 14 hores.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies naturals comptadors a partir de l’endemà a la publicació de les bases en el BOP.
El termini de presentació de sol·licituds serà: del 26 de febrer a 12 de març, ambdós inclosos.
- Com es presenta la sol·licitud
De forma telemàtica per la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Albal www.albal.es (Departament Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local) s’han d’omplir els models normalitzats publicats en la pàgina web i adjuntar-hi la documentació requerida.
De forma presencial cal omplir la instància (model normalitzat) i adjuntar-hi tots documents requerits per registre d’entrada.
BOP Nº38 DE 25 DE FEBRER DE 2021
EDICTE (LLISTAT PLA RESISTIR 2021) TERMINI AL·LEGACIONS: DES DEL DIA 26 DE MARÇ AL DIA 1 D’ABRIL AMBDÓS INCLOSOS
ALBAL INCLOU ADAPTAT A L´IMPACTE DEL COVID 19 ANY 2021
Del 18 de febrer al 3 de març estarà obert el termini d’inscripció per a la contractació temporal de persones desempleades segons el marc desenvolupat pel Pla d’Ocupació Municipal “ Albal Inclou de 2021” adaptat a la Covid-19( 10 dies hàbils).
S’hi podran inscriure nous sol·licitants, que reunisquen els requisits de l’art. 2 de les bases, així com els demandants d´ocupació ja inscrits i BAREMATS en les llistes definitives publicades amb data 26/06/2020 que desitgen actualitzar la seua situació socioeconòmica actual , i que aporten la documentació acreditativa pertinent.
Els perfils a cobrir són: peó, en general, i oficials de 1a en construcció/obra, pintura i conductor.
La sol·licitud estarà disponible en el departament AMIC i en la pàgina web www.albal.es.
La presentació de sol·licituds podrà fer-se de manera presencial en el departament AMIC amb cita prèvia o a través de l’oficina virtual.
INFORMACIÓ PER A LA PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD PROGRAMA ALBAL INCLOU ADAPTAT A L’ IMPACTE DE LA COVID-19
LES PERSONES INTERESSADES A PRESENTAR LA SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ HAURAN DE COMPLIR ELS SEGÜENTS REQUISITS:
- PADRÓ I RESIDÈNCIA EFECTIVA DE, COM A MÍNIM, 12 MESOS EN EL MUNICIPI D’ ALBAL.
- TINDRE 18 ANYS COMPLITS
- NO TINDRE INGRESSOS QUE SUPEREN L’IPREM (564,90 €)
- SER DEMANDANT D’OCUPACIÓ (ESTAR DESEMPLEAT/DA)
La documentació a aportar està indicada en la sol·licitud:
-Fotocòpia DNI, targeta de residència o passaport de tots els membres de la unitat de convivència.
-Fotocòpia del llibre de família o certificats literals de naixement.
-Informe de vida laboral actualitzada
Si és el cas:
-Sentència de separació o divorci.
-Certificat de discapacitat de la persona sol·licitant o membres de la unitat familiar.
-Contractes de treball o nòmines NOMÉS per als perfils d’OFICIAL.
NOTES:
-Només s’hi podrà presentar UNA sol·licitud per unitat de convivència OBLIGATÒRIAMENT a través de cita prèvia.
-Tots els membres de la unitat de convivència majors de 16 anys hauran de firmar en el requadre de la sol·licitud :UNITAT DE CONVIVÈNCIA QUE RESIDISQUEN EN EL MATEIX DOMICILI.
EDICTE LLISTES PROVISIONALES PLA D´OCUPACIÓ MUNICIPAL “ALBAL INCLOU “ADAPTAT AL IMPACTE DE LA COVID -19
Impresos i enllaços a Seu electrònica
Sol·licitud ajudes Pla Resistir COVID-19
Ajudes Pla Resistir 2021 (En seu electrònica)
Sol·licitud ajudes Pla Resistir COVID-19
Sol·licitud d’inscripció en la base de dades de l’AODL per a la recerca d’ocupació
No s’admetran currículums remesos per fax.
No s’admetran currículums remesos per fax.
Atenció Municipal d’Informació Ciutadana
REGISTRES I SOL·LICITUDS
Plaça del Jardí, 7. Ajuntament d’Albal – Planta baixa
Tel: 96 126 00 56 · Fax: 96 127 08 61
Informació
Funcions
L’Agència d’Ocupació i Desenrotllament Local dependent de la Regidoria de Promoció i Desenrotllament Econòmic Local desenvolupa les funcions següents:
– Facilitar la inserció i l’orientació laboral de les persones demandants d’ocupació, en especial de les polítiques actives d’ocupació , identificant les necessitats del personal de les empreses .
– Prospecció de recursos ociosos o infrautilitzats, de projectes empresarials de promoció econòmica local i iniciatives innovadores per a la generació d’ocupació en l’àmbit local, identificació de noves activitats econòmiques i possibles emprenedors/es.
– La captació de recursos i oportunitats en relació a la política central, autonòmica i regional.
– La dinamització del teixit comercial i empresarial existent en el municipi.
– Detectar oportunitats d’activitat econòmica i ocupació en el municipi.
Adscripció del servici i personal
Regidoria de Promoció i Desenrotllament Econòmic Local
Responsable polític: Faustino Moreno Puchades
Agents d’Ocupació i Desenrotllament Local: Leticia Ricart Casas i Lydia Jiménez Jiménez.
Correu electrònic: leticia.ricart@albal.es // lidia.jimenez@albal.es
Preguntes més freqüents
Hi ha alguna associació d’empresaris en el territori?
Des de març del 2002 ja hi ha una associació constituïda en el territori, amb la denominació: “Associació d’Empresaris de l’Horta Sud” que abraça els municipis d’Albal, Catarroja, Silla i Beniparrell. Des d’abril del 2003 s’ha constituït una nova associació en el territori, amb la denominació: “Associació de Comerciants i Xicotets Empresaris d’ Albal” (ACIXEA), d’ àmbit municipal.